Kaalheideroosje
TheBaser87 schreef:
Kaalheideroosje schreef:
TheBaser87 schreef:
[quote]378593[/quote] Sommigen snappen dan weer niet dat de maatschappelijke activiteiten een vereiste en een tegenprestatie zijn voor het kwijtschelden van de achterstallige stadionhuur en een belangrijke reden dat we überhaupt nog bestaan en eindelijk schuldenvrij... Lees het volledige bericht hier
3 juni 2025 om 09:40
En sommigen snappen niet dat er een verschil bestaat tussen het super groot maken van je maatschappelijke tak, met directeuren en diverse medewerkers of maatschappelijke taken uitvoeren als club. Als club moet je zeker... Lees het volledige bericht hier
3 juni 2025 om 12:45
Zouden de spelers zelf met een datumprikker in de spelersgroepsapp moeten bepalen wie wanneer bij welke basisschool langs gaat? Ik denk toch echt dat het handig is als iemand dat coordineert.. Iedere club is... Lees het volledige bericht hier
3 juni 2025 om 13:30

Kijk eens naar de Linked in van midden in de maatschappij. Daar werken inmiddels 5 mensen en hebben ze nog een directeur.
Iets voor de maatschappij doen is niet verkeerd en kan iets opleveren, maar heb je daar 5 man personeel voor nodig??
Ik denk dat 1 iemand al meer dan voldoende is.
Dan doe je ook veel voor de maatschappij, is de gemeente tevreden en spaar je bovenal veel geld uit, dat je kunt besteden aan onze Core Business; Voetballen

Er zit een nuance tussen niks doen en een hoop personeelsleden in dienst hebben.
di 3 juni 2025 om 21:13 - 3 juni 2025 om 21:13 # 378645
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement