Sieg
pimzz schreef:
Sieg schreef:
pimzz schreef:
[quote]378396[/quote] Op de supportersavond in april bevestigde onze AD dat extra inkomsten vanaf nu wél direct in het spelersbudget geïnvesteerd kan worden, aangezien inmiddels alle gaten gedicht zouden zijn. Dit gaat dan volgens mij wel met name om sponsorinkomsten, die vaak van structurelere aard zijn dan eenmalige transferinkomsten.
2 juni 2025 om 11:48
Maar waarom zouden er dan weer direct sponsoren (niet-zijnde onze funders) nodig zijn geweest om de komst van Paulissen en Vd Hurk te bekostigen? Of is dat ook een broodje aap-verhaal?
2 juni 2025 om 11:52
Dat zijn dan toch die extra inkomsten die wél direct in het spelersbudget geïnvesteerd worden of wat bedoel je precies?
2 juni 2025 om 11:54

Weet niet meer precies waar ik dat gelezen of gehoord heb, ff geen zin om het op te zoeken. Ik zie dat eerder als een soort crowdfunding.. hopen op de vrijgevigheid van goedwillende buitenstaanders. En zonder die vrijgevigheid was het dan dus al niet eens mogelijk geweest om die eerste 2 spelers binnen te halen? Vind je dat op zn minst niet een beetje vreemd als dat waar is? Is het eigenlijke spelersbudget dan al op?
ma 2 juni 2025 om 17:41 - 2 juni 2025 om 17:41 # 378541
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement