StefanRaets
Sieg schreef:
Hutch schreef:
Bob2000 schreef:
Aan de hand van een begroting van ruim vijftien miljoen euro willen de Tilburgers zich volgend seizoen melden in de bovenste regionen van de KKD. 'Daarmee kunnen we een krachtig spelersbudget realiseren. We willen meedoen... Lees het volledige bericht hier
2 juni 2025 om 13:49
Prachtige managementsbabbels. Maar het elftal dat gisteren 90 minuten lang achter het nietige Telstar aanhobbelde kostte ook al een flinke bom duiten en kon er he-le-maal niks van. Het voetbal explodeert en er is... Lees het volledige bericht hier
2 juni 2025 om 14:12
Duidelijk dat ze gister verzaakt hebben, maar spelers als Meerveld, Bosch, Kehrer, Sandra, St Jago en Doodeman noem jij geen voetballers?
2 juni 2025 om 17:22

Die ploeg was totaal niet gebalanceerd en dat kun je met centen niet opvangen nee.
Ben ook wel benieuwd wat ze met dat budget weten neer te zetten.

Ze waren ook maar een "paar punten" beter dan ons toen ze er met de titel vandoor gingen en ook toen hadden ze een KKD-topbudget.
Puur op basis van de centen zijn ze de topfavoriet, maar die voetballers wat je opnoemt verwacht ik vrijwel allemaal niet terug te zien in de KKD.
Misschien Doodeman en Bosch?
ma 2 juni 2025 om 17:40 - 2 juni 2025 om 17:40 # 378539
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement