StefanRaets
Voor mensen met een VI-PRO abonnementje is de tactische analyse over de Telstar-coach erg interessant om te lezen. Die ploeg heeft misschien het geluk gehad dat El Kachati het de laatste 3-4 maanden op z’n heupen had, maar vooral de defensieve kracht van Telstar heeft ze naar de Eredivisie geholpen.

Het tekent hoe ontzettend belangrijk een tactisch sterk onderlegde trainer is in deze liga. De trainers die van het “niet lullen maar poetsen” zijn gaan altijd afhankelijk zijn van hun materiaal. Correia heeft z’n ploeg die ontzettend veel mankementen heeft gewoon ijzersterk neer weten te zetten in 1 seizoen tijd.
Als je dan nog een aanvaller hebt die ineens de vorm van zn leven aantikt kun je de eredivisie zo in hobbelen.

Dus dat argument van Servais dat tactiek niet het belangrijkste (of überhaupt belangrijke) onderdeel van een gewenste trainer is mag wat mij betreft linea recta de prullenbak in.
zo 1 juni 2025 om 20:42 - 1 juni 2025 om 20:42 # 378339
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement