Hutch
StefanRaets schreef:
Sieg schreef:
Sjevemet schreef:
[quote]378072[/quote] Ja nou al die namen hoeven van mij niet persé allemaam in de media terecht tekomen. En wat heet transparantie? Enige wat daarin belangrijk is dat vanuit Roda wordt gemeld wat de precieze doelstelling is. Namen en dergelijke zijn nooit handih als die uitlekken / gecommuniceerd worden.
30 mei 2025 om 19:03
Zo is het. En met name het formuleren van een duidelijke doelstelling en visie, daar ontbreekt het aan. Hoe denken ze op deze wijze ooit te kunnen promoveren? Middels de Telstar-route, dwz met veel... Lees het volledige bericht hier
30 mei 2025 om 19:34
Heb de vragen niet meer 100% scherp, maar dat kan door de zon en de vakantie modus komen. Meen dat we ze bij wijlen Rodajckantine gepind hadden, maar zal ze ook wel even op discord gooien zodat ik ze wat makkelijker terugvind. Probleem blijft hetzelfde: als we doelstellingen uitspreken als club zonder er duidelijke acties en plannen aan te koppelen, heb je dromen i.p.v. doelstellingen / ambitie.
31 mei 2025 om 00:56

De doelstelling (promotie) was duidelijk een paar jaar geleden, de 'acties en plannen' (spelers een podium geven zich te ontwikkelen en met winst verkopen) ook, maar de uitvoering van het beleid is zo onevenwichtig dat stapjes naar voren zomaar door een giga-stap achteruit gevolgd kunnen worden. Zoals het afgelopen seizoen. En dan kom je er niet.

Dat falen is pijnlijk en de neiging is de doelstelling dan maar naar beneden bij te stellen. Dat mag niet gebeuren. We hoeven onze ambities niet in de ijskast te zetten - de uitvoering van het technische beleid (het opleiden en scouten) moet simpelweg veel beter. Gebeurt dat volgt promotie vanzelf.
za 31 mei 2025 om 07:55 - 31 mei 2025 om 07:55 # 378107
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement