Ik zie hier veel opstellingen voorbij komen waar Janssen steevast op links staat. Op basis waarvan vraag ik mij dan af. Die jongen heeft een heel seizoen niet gevoetbald. Inmiddels 2 hele zware blessures gehad. Vond Muller op links echt niet minder. Ook Köther heeft mij positief verrast de laatste wedstrijden van het seizoen.
Hangt er ook een beetje vanaf welke tactiek de nieuwe trainer wilt hanteren. Spelers als Köther en Janssen zijn aanvallender ingesteld dan een Muller bv.
Persoonlijk vind ik Muller op het middenveld (nog) geen succes gebleken. Lijkt daar compleet onder te sneeuwen.
Ook bij Seedorf is het lang niet zeker dat hij hetzelfde niveau evenaart als dit seizoen. Vaak zie je dat spelers die er zolang hebben uitgelegen, dat niveau van weleer niet meer bereiken.
Ik zou dan ook volop inzetten voor 2 nieuwe CV's, een CVM en een RV en LV voor de basis. In het "ergste" geval heb je een buitenspeler op de bank zitten die een salaris opstrijkt van een basisspeler (Seedorf of speler X). En Seedorf is van origine eigenlijk een rechterflank speler. Wilt de nieuwe trainer met voorzetten vanaf de flanken gaan werken, waar ik zelf wel de voorkeur voor heb gezien het type spits wat VDH is, kun je Seedorf beter op rechts zetten.
Voor de flank zou ik Grifits nog graag behouden zien worden. Is met zijn snelheid altijd een gevaar, en ideaal om de laatste 10 minuten de verdediging van de tegenstander zijn hielen te laten zien. Speelde daarnaast degelijk in zijn laatste 2 invalbeurten.
Wel zie ik graag Leijten of Schwirten nog vertrekken. Beide spelers hebben echt helemaal niets laten zien waar ik enige potentie of hoop heb dat zij nog van waarde kunnen zijn voor Roda. Zelfs niet in een goedlopend elftal.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid