Roda7United schreef:Malki89 schreef:Inzetten op een sterke kern ja. Maar je haalt liever nog een linksbuiten waar je beste speler speelt (Seedorf) en een reserve rechtsbuiten, dan een fatsoenlijke basis cm die het verschil kan maken en wat een van de belangrijkste posities in je elftal is. Daar zet je liever een 13 in het dozijn KKD speler als Muller of Beerten neer. Heel bijzondere keuze.
ze gaan echt niet én Kother én Muller op de bank zetten. Of er moet al iemand weggaan natuurlijk. We hebben maar geld voor een aantal kern spelers, de rest gaat gewoon opgevuld worden met jeugd of iets mindere spelers. Hoop Paulissen en Breij middenveld met erachter dan waarschijnlijk Beerten of Muller. hopen op 2 goede cv's , 2 rechtsbuitens en nog een linksbuiten.26 mei 2025 om 18:5626 mei 2025 om 19:00
Ik volg je oprecht even niet helemaal, dus help me. Welke 2e linksbuiten hebben we gehaald, en als je reserve rechtsbuiten zegt bedoel je dan Griffiths als basis of iemand anders? Verder denk ik dat als je Breij en Paulissen (tenzij je hem als linksbuiten hebt) op het middenveld zet, je geen cm gaat zoeken die het verschil moet maken. Eerder een defensieve speler met een grote motor, die geen gekke dingen aan de bal doet maar gewoon de backs of andere middenvelders aanspeelt. Voor deze rol zie ik zowel Muller als Beerten als een prima keuze, en ligt prio bij budget zeker eerst bij rechtsbuiten en 2 centrale achters.
Overigens helemaal mee eens dat Schuurman noemen ronduit bizar is. Beetje vergelijkbaar als vorig seizoen toen ineens Fitz-Jim geopperd werd dat je die moest halen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid