Mitchel Paulissen is in ieder geval een voetballer. Ik snapte alle ophef rond zijn persoon niet. Hij werd af en toe gespot in De Kromme Toeter - ja en? George Best maakte het wel bonter dan De Kromme Toeter. En de verafgode Gene Hanssen ook.
Probleem is een beetje dat ik vind dat hij in de loop der jaren in een wat defensievere rol is gebruikt. Dat is ok voor gasten met minder talent, maar hij had altijd een pure aanvaller moeten blijven: spelend in het centrum achter een diepe spits of komend vanaf links in een semi-vrije rol. In ons promotiejaar was hij zo ongelofelijk goed.
We gaan het zien. Spelers die kunnen voetballen verleren dat nooit. Met Van der Hurk en hij staan we er al beter voor dan vorig jaar. En misschien dat met Pauli's komst Breij tot een langer verblijf te bewegen valt.
Ikzelf zag nu nog graag de komst van een wervelwind a la Amin Affane of zo: een jongen met een surplus aan techniek, explosiviteit en een passeerbeweging. Wist de club een dergelijk type aan de selectie toe te voegen kwamen we qua creativiteit op peil en hoefde er voor mij verder niet veel te veranderen. Achterin zijn we met Jay Kruiver, Jansen en Koglin/Roseler prima voorzien. En met Treichel sowieso. Daar lag afgelopen jaar het probleem ook helemaal niet.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid