Bocheser5
Vrijdagavond schreef:
viro schreef:
Bangura is gewoon niet goed genoeg. Een speler die alleen bruikbaar is in thuiswedstrijden waarin je achter staat de laatste 10 minuten kost ook salaris. Bedanken voor zijn diensten en lekker laten gaan. Ook voor hem geld het is graag of niet.
25 mei 2025 om 21:44
Waar baseer je dat op? Hij heeft aardige statistieken wat betreft speelminuten/goals dit seizoen.
25 mei 2025 om 22:32

Ik denk dat hij dat baseert op het tekortkomen van: Handelingssnelheid, spelinzicht, techniek, passing, het vasthouden van een bal, kop en duelkracht.
Je ziet wel al vrij snel dat die jongen zwaar te kort komt voor de basis en verzuipt in het spel op het moment dat hij zijn krachten moet gaan verdelen over 90 minuten. Wel een ontzettend leuk karakter die je verder alles gunt maar we moeten hier niet overdrijven alleen omdat deze jongen uit Bleijerheide komt. Verder ook gewoon een goal opgeëist waar we allemaal van konden zien dat hij er niet aanzat en ook genoeg enorme kansen gemist. Prima 3e spits voor de KKD, niet meer en niet minder.
ma 26 mei 2025 om 09:03 - 26 mei 2025 om 09:03 # 377417
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement