Alli
Zou mij niks verbazen als Janssen is afgehaakt. Vond het al knap dat hij het gesprek met Roda is aangegaan. Nadat zijn vertrek bij Zwolle bekend werd gemaakt had hij namelijk zelf kenbaar gemaakt dat hij zelf al twijfels had om te verlengen bij PEC. Redenen waren o.a. trainingsfaciliteiten, financiƫle mogelijkheden, onrust in de top van de club.

Nu is dat laatste bij ons gelukkig niet (meer) van toepassing, maar de financiƫle mogelijkheden bij ons zullen nog veel minder zijn als bij PEC. Daarnaast trainen wij op de velden van de lokale amateurclub, dus ook hier zullen we niet beter scoren dan een PEC.

Benieuwd wie dan "topkandidaat" gaat worden. Mooi hoe de media dat altijd verpakt. Eerst was Penders "topkandidaat", nu is Janssen de "topkandidaat". Wie volgt? Trainer die nog niet vrij is maar heel snel vrij kan komen; Danny Buijs. Allerminst zeker dat hij in Sittard blijft volgend seizoen. Wilt eerst een gesprek met de eigenaren, maar tot op heden geven die niet thuis. Als ik Servais was had ik al een lijntje uitgegooid bij hem. Niet geschoten is altijd mis. Liever de tijd nemen voor een geschikte trainer, dan dadelijk op de proppen komen met een 3e, 4e of zelfs 5e keuze trainer.
do 22 mei 2025 om 13:03 - 22 mei 2025 om 13:03 # 377034
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement