Roda7United
Hutch schreef:
Roda7United schreef:
Hutch schreef:
20% extra budget is geen garantie voor promotie, 20% extra voetbalknowhow wel. Dat ze Eric van der Luer maar weer terughalen voor een functie in de jeugd of als scout. Onaangename man misschien, maar hij heeft er kijk op. We zijn geen gezelligheidsvereniging.
20 mei 2025 om 21:46
Er zijn ook genoeg mensen met voetbalknowhow die daarnaast ook nog eens geen bonje maken. Laten we daar dan voor gaan, het hoeft niet of-of te zijn. Laten we in ieder geval intern de rust bewaren zoals het de afgelopen jaren is geweest, het enige lichtpuntje afgelopen seizoen.
20 mei 2025 om 21:52
Er is niks mis met bonje maken. Maar misschien is het probleem dat je bij Roda met zijn gigantische vijfde colonne al snel op gevoelige teentjes gaat staan. In dat geval stel ik voor... Lees het volledige bericht hier
20 mei 2025 om 22:17

Geloof maar dat intern harde noten gekraakt zijn geworden. De kunst is juist om dit intern te houden en naar buiten toe de rust te bewaren. De ambities zijn torenhoog intern bij Roda. Zoiets spreek je niet uit want dan leg je jezelf op het hakblok. De media smult daarvan en dan ben je weer het lachertje van Nederland. Daar moet je niet in meegaan. In professionele organisaties zegt men elkaar de waarheid, maar je hangt niet de vuile was buiten. Dat schrikt alleen maar mensen af (in het geval van een voetbalclub sponsoren en supporters).

Wat betreft Toine van Mierlo heb ik me ook eerder kritisch uitgelaten. Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat je niet kan weten welke spelers hij heeft aangedragen en welke hiervan zijn binnengehaald of afgewezen. Maar vermoedelijk zijn uit zijn koker de Regionalliga spelers en dat valt inderdaad tegen. Met Jordens Peters mogen we onze handjes dichtknijpen. Die gaan we nog missen als die weg is. Voor Servais is het erop of eronder komend seizoen. En als dat wederom zo tegenvalt moet die inderdaad vervangen worden.
di 20 mei 2025 om 22:31 - 20 mei 2025 om 22:31 # 376822
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement