Zuid14
Laat ik voorop stellen dat ik erg gecharmeerd ben van ons Technisch Hart als ze de lat hoog leggen bij het aantrekken van een trainer. De 1e keus Rogier Meijer was al prima en nu met Johnnie Janssen ook een bewezen trainer op eredivisie niveau..... Alleen maak ik me wel zorgen over het budget, een trainer van een dergelijk formaat, komt niet voor een paar kwartjes naar het mooie Kerkrade en dat geld kunnen we niet in de selectie steken. Met alle respect voor Janssen, maar ook die kan van Schwirten en Leijten geen KDB's maken ;-) Daarnaast krijgen we dan na een stugge Drent een potentieel stugge fries, al vind ik der Johnnie wat toegankelijker en wat minder 'ik kijk niet naar de ranglijst' uitstraling hebben, maar dan nog. Ooit met Jan van Dijk, Groninger van geboorte ging het ook al niet helemaal lekker in Kerkrade. Heb liever een goede zeeuw, brabander of Gelderlander, die liggen dichter bij ons qua karakter, eventueel een belg mag van mij ook. Liever wat warmte dan nieuwe kou uit het noorden.
di 20 mei 2025 om 10:48 - 20 mei 2025 om 10:48 # 376661
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement