StefanRaets
Bloedhond schreef:
Hier nog niet gelezen, maar hoe mooi is de uitspraak van Van Persie na de wedstrijd gisteren. "Felicitaties naar PSV, maar volgend jaar staan we met de schaal gewoon in Rotterdam-Zuid". Die ambitie is toch... Lees het volledige bericht hier
19 mei 2025 om 16:31

Wel makkelijk he. Als je het 3e budget hebt van de competitie en weet dat er minimaal 1 ploeg boven je staat waar wanorde weer eens hoogtij viert kun je ambitieus zijn. Wij kunnen het ook roepen, maar dat is alsof FC Twente roept dat ze komend jaar de titel terug naar Enschede halen. Daar is het begrotingsverschil van onze ploeg t.o.v. de toppers te groot voor in de KKD. Ga je alleen maar onrealistische verwachtingen scheppen als je dat gaat roepen en niet het geld hebt om het te 'backen'.

Begroting Eredivisie 24/25
Ajax. €150 miljoen.
PSV. €130 miljoen.
Feyenoord. €120 miljoen.
AZ Alkmaar. €65 miljoen.
FC Twente. €45 miljoen.
FC Utrecht. €35 miljoen.
sc Heerenveen. €28 miljoen.
Sparta Rotterdam. €22 miljoen.
ma 19 mei 2025 om 16:47 - 19 mei 2025 om 16:47 # 376565
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement