Hutch
NoahP schreef:
Hutch schreef:
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd. Mooi dat je die goal erbij haalt. En belangrijk voor de discussie ook. Want als je een dergelijke goal kan maken duidt dat op talent. Een gitarist die moeite lijkt te hebben met het... Lees het volledige bericht hier
16 mei 2025 om 00:25
Het probleem is ook niet zozeer dat hij geen talent zou hebben, het probleem is dat het een hele slechte rechtsbuiten is. Eentje zonder rendament, met enorm veel balverlies die nooit meeverdedigd, altijd verongelijkt... Lees het volledige bericht hier
16 mei 2025 om 06:52

Ik ken het voorbeeld dat je aanhaalt niet, maar met spelers die 'de Nieuwe Cruijf' of 'de Messi van de Balkan' genoemd worden loopt het vaak slecht af. En wel om heel erg verklaarbare redenen.

Bij Sejdiu speelt dat niet. Die was dit seizoen hoogstens verantwoordelijk voor de enige moment van voetbaltechnische genialiteit dat ik in 38 wedstrijden van Roda heb gezien. En nee, die actie had niemand 'm hier na gedaan. Met toeval had dat ook helemaal niks te maken.
vr 16 mei 2025 om 07:11 - 16 mei 2025 om 07:11 # 376284
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement