RZP schreef:viro schreef:Roda kan beter fuseren met Aachen dan het met fortuna en mvv doet. De identiteit tussen de 3 Zuid-Limburgse clubs is groot. Met Aachen is dat kleiner. Ik stel dan als fusie voor dat Alemannia bij Roda gaat horen en dat ze een super sterk eredivisie team gaan worden. Maar zal nooit gebeuren. Mocht FCL komen ga ik naar Aachen.StefanRaets schreef:Als er zoveel meer in het vat zit waarom lukt het dan geen limburgse club om dat eruit te halen ? Zelfs Nol Hendriks was een groot voorstander van FCL gedrocht. Mischien is het gewoon tijd om te accepteren dat het is zoals het is nu. Hoe pijnlijk en moeilijk dat ook is.
[quote]375730[/quote] Ah my bad - niet gezien. In ieder geval: ik lees het meer als een perspectief/opiniestuk van een docent dan een harde waarheid. Er komen wat duidelijke cijfers in naar voren, maar het artikel... Lees het volledige bericht hier12 mei 2025 om 16:3712 mei 2025 om 16:4212 mei 2025 om 18:57
Laatste fusie-achtige reactie en dan hou ik erover op haha.
Wat ik wel echt een gemiste kans vind is dat we tijdens het optuigen van de plannen voor een nieuw stadion niet samen met Aken op Avantis zijn gaan zitten. Dan had je een mini-San Siro gehad waarin 2 ploegen die vriendschappelijk met elkaar zijn een gigantische kostenpost kunnen splitsen.
Zeg niet dat het makkelijk was, maar dat was een unieke situatie geweest en dat had je meer kunnen opleveren dan dat je er nu uithaalt.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid