viro schreef:Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Het gevaar met echte clubiconen en een officiele functie is dat het vaak mis gaat. Kijk naar Rene Trost en dan vergeet men snel wat die voor de club betekend heeft als speler. Maar wie is tegenwoordig nog een echte clubicoon bij Roda ?Mark Lijpers en dat houdt het denk ik ook ver op.12 mei 2025 om 16:39
Ik zie dit toch anders.
Toen Trost trainer was zag ik een man die iedere seconde het beste met de club voor had, het lastig vond als de club slechte resultaten behaalde, en ga zo maar door.
Als het dan niet lukt kan ik hem niks kwalijk nemen, hij heeft immers met zijn Roda hart er alles aan gedaan om het wel te laten werken.
Dat zie ik liever dan de volgende figurant die bij een 0-6 verlies met een stalen gezicht zou lopen te lullen dat hij aanknopingspunten heeft gezien en het dus een positieve wedstrijd was. De volgende die het zich helemaal koud laat wat de stand op de ranglijst is.
Doe mij dan maar een technisch hart met namen uit het team van de jaren 90 en begin jaren 2000.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid