Bankzitter
Beste meneer Sibum,
Dit wordt (vermoedelijk) mijn laatste berichtje aan u:
Ik vroeg me afgelopen jaar meermaals af, zijn de spelers nu oliedom dat ze uw trainingen en tactische aanwijzingen niet snappen, of hebt u toch echt te weinig didactische kwaliteiten.
Ik denk dat de waarheid, zoals zo vaak, in het midden ligt. Beide hypotheses zullen wel kloppen. Wat op het veld staat is warempel van ultra amateuristisch niveau. En u, meneer Sibum, bezit helaas niet de kwaliteiten welke er voor zorgen dat een team in kracht en kwaliteit groeit. Vorig seizoen had u lange tijd geluk met uitstekende voetballers, maar toen de radertjes niet meer zo gesmeerd liepen, was u niet in staat er weer een soepel lopend geheel van te krijgen.
Ik gun u een fijne en in sportief opzicht vruchtbare tijd bij Heracles, maar ik ben bang dat er volgend jaar maart (of zo) een ander iemand daar op de bank zal zitten.
vr 9 mei 2025 om 22:51 - 9 mei 2025 om 22:51 # 375459
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement