Landgraaf045
Heb altijd gezegd dat je nooit voor een ander kunt bepalen wat ze met hun geld doen, maar denk inderdaad dat een Hodenius of Stijn Koster minder mer Roda begaan zijn dan vele van ons. Maar ik respecteer wat ze voor Roda doen.

Zelf heb ik altijd gezegd, en dat is nu misschien makkelijk praten, maar als ik een eigen vermogen van richting de 100 miljoen € zou hebben, zou ik nooit 10 of 20 miljoen in Roda steken, maar ik zou wel op het sportieve vlak, net die 2/3 ton extra bij leggen om die ene spits binnen te halen, of die trainer die bij iedereen op nummer 1 staat. Zou ik niet bij iedere speler doen, maar bijvoorbeeld een spits, of goede nummer 10 die net dat verschil maken wat je nodig hebt, zou ik zeker bij lappen. En had ook altijd wel de hoop dat de funders die extra injectie zouden geven op het sportieve vlak.
vr 9 mei 2025 om 14:51 - 9 mei 2025 om 14:51 # 375321
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement