Alli
Dieter schreef:
alli In dat geval begrijp ik niet waarom er slechts een fractie van de transferinkomsten naar het spelersbudget mocht gaan. Dat zou ook betekenen dat Servais gelogen heeft over de 12e budget van de KKD, én dat die er een gigantische puinhoop van gemaakt heeft (eentje van Caanen-achtige proporties). Met andere woorden: iéts klopt er niet in dit verhaal.
8 mei 2025 om 10:10

Verwacht dat van deze 2 miljoen ook een gedeelte naar "Roda midden in de maatschappij" gaat.

Misschien is dit iets waar de heren van TVOK aandacht aan kunnen besteden? Opheldering vragen aan Peters waarom de maatschappelijke tak van Roda zo belangrijk is, en hoe Roda hier financieel beter van wordt.
Ik weet dat dit een eis was van de gemeente om dit destijds te lanceren, in ruil voor een kwijtschelding van 2,5 miljoen openstaande schuld.

Maar wat meer inzage/uitleg tussen de maatschappelijke tak in verhouding tot de BVO tak Roda JC lijkt mij zeker waardevol.
do 8 mei 2025 om 10:38 - 8 mei 2025 om 10:38 # 375078
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement