LennardPelzer
StefanRaets

In het stadion hoor je mensen onderling praten, daarbij ken je waarschijnlijk ook vrienden of kennissen die Roda-supporter zijn, maar niet hier op het prikbord schrijven. In mijn omgeving sluit dat beeld in ieder geval aan bij wat ik hier eerder al schreef: veel mensen zijn er klaar mee. Het negatieve sentiment overheerst, het positieve momentum is weg en veel gehoord: “eerst zien, dan geloven.” Er heerst frustratie, maar ook gelatenheid, met opmerkingen als “het wordt toch nooit wat.” Je kent het wel. Als je liever naar objectieve cijfers kijkt: volgens Transfermarkt ligt het gemiddelde toeschouwersaantal dit seizoen op 7.566. Vorig seizoen was dat nog 9.560. Bij de laatste wedstrijd tegen ADO zaten er volgens de cijfers 6.754 toeschouwers. Op basis van eigen waarneming vind ik dat trouwens nog aan de hoge kant ingeschat. Het verschil spreekt dus voor zich.
wo 7 mei 2025 om 17:23 - 7 mei 2025 om 17:23 # 375018
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement