Bocheser5
Miln schreef:
Bocheser5 schreef:
Kaalheideroosje schreef:
[quote]374876[/quote] Middenmoot KKd clubje. Wat een bullshit. Wij zijn Roda! Hebben wekelijks 8 duizend man in het stadion. Als het goed gaat meer dan 10.000. We hebben een prachtig stadion met fantastische sponsor faciliteiten. Wij... Lees het volledige bericht hier
6 mei 2025 om 12:24
Kom nou, van de afgelopen 6 seizoenen hebben we 3x nacompetitie gehaald. Dan ben je (ondanks een schitterende historie en stadion) momenteel niet groter dan een Telstar of FC Eindhoven. Daar zeg ik echt... Lees het volledige bericht hier
6 mei 2025 om 12:52
Welke koers? Het is al 7 jaar een en al wisselvalligheid. En kennelijk gaat het budget komend seizoen niet omhoog, dus vraag me waar we dan aan het ''bouwen'' zijn. Ik zie het niet.
6 mei 2025 om 13:55

De koers van rust in de tent. Geen charlatans met mooie praatjes die we vervolgens weer het stadion uit kunnen jagen.
De koers van samenwerken met de gemeente Kerkrade (gezond in mijn streek) om zo al onze schulden kwijt te schelden. (Ja het is meer dan een maatschappelijk projectje voor erbij)
De koers van zwarte cijfers boeken in plaats van alleen maar in het rood staan.
De koers van zelf spelers beter maken om deze vervolgens voor een transfersom te verkopen.
De koers waardoor we vorig seizoen meerdere malen een uitverkocht huis hadden met een schitterende sfeer.

Stapsgewijs komen we dichterbij maar wij hebben ontzettend veel geluk dat wij uberhaupt nog bestaan en dat vergeten heel veel mensen. We waren in principe al begraven en vanaf hier zijn we gaan bouwen. Sommige van jullie willen morgen weer in het linkerrijtje van de Eredivisie spelen maar zo werkt voetbal helaas niet.
di 6 mei 2025 om 14:25 - 6 mei 2025 om 14:25 # 374898
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement