FCKip
Haha, BigBen… een account dat binnen een dag een ban heeft. Nieuw record.

Je kunt het beleid goed vinden of niet, je hebt het maar te accepteren. Ik vind het persoonlijk een verademing t.o.v. de afgelopen 10 jaar. Rustig beleid, geen lachertje in de media wat betreft beleid. Vorig jaar op een haar na gepromoveerd en er is verantwoord beleid.

Ik snap de teleurstelling, die heb ik ook. Maar nu drastische veranderingen te doen lijkt mij totaal overbodig. En wie moet het dan doen? Een club in nood trekt alleen louche gasten, zie ook Vitesse. Vroeg of laat ga je met dit beleid promoveren, verantwoord. Niet dat we weer moeten vrezen dat we onze licentie mogen behouden.

Als een klein kind overal tegenaan trappen toont gewoon dat er weinig realiteitszin is. En weinig respect naar de mensen die onze club wel in rustig vaarwater hebben gekregen en naar succes aan het bouwen zijn.

Maar het zijn maar een paar van die troll accounts die het niet hiermee eens zijn, dat scheelt.
zo 4 mei 2025 om 22:27 - 4 mei 2025 om 22:27 # 374762
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement