Johnnie schreef:
herman welke reactie hadden wij daarvan moeten zien dan?4 mei 2025 om 12:42
Ik kan me veel voorstellen. Men had Sibum op non-actief kunnen stellen of op het matje roepen (daar hij tot aan de laatste speeldag verder gaat met zijn dingetje, toont mij, dat er nooit iets van een berisping gekomen is). Men had ook van Mierlo met pensioen kunnen sturen als men bij hem een deelschuld ziet. Wat weet ik!? Maar dat alles is niet gebeurd. En dus denk ik, dat de heren tevreden zijn.
Luister vriend. Ik ben ook veel liever positief dan kritisch. Maar ik vind, dat er niet alles uitgehaald wordt wat erin zit. En dat vind ik gewoon jammer en wil ik verbeterd zien. Het hóeft voor mij niet persé een goede rol in de eredivisie te zijn. Daarvoor zijn we intussen veel te ver weg. Als ik zie wat clubs als GA Eagles intussen voor selecties hebben. Om van te smullen. Nee dat is de komende 5 jaar gewoon niet realistisch. Maar de ambitie bij de beste 8 van de KKD te horen is mij dan ook weer te min.
Ik heb ook nu weer heel vroegtijdig mijn seizoenskaarten verlengd. Niemand zal mij ooit voorwerpen kunnen, dat door het gemis van mijn bijdrage doelstellingen niet bereikt kunnen worden. Maar als ze dan weer met krasjes komen i.p.v. voetballers, vind ik dat het recht heb daarop te reageren.
Mij gaat het ook nooit direct om het financieel beleid. In eerste instantie ben ik geinteresseerd in het sportief beleid. Beleid van Roda dus en niet van de funders. Van de funders verlang ik alleen, dat ze Roda niet in de weg staan met woke-dingetjes. Als Roda op de een of andere manier aan geld kan komen om sportief beter te worden, moet met name Hodenius dat niet niet willen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid