StefanRaets
Johnnie schreef:
dieter een offday vertaald zich niet altijd in grote uitslagen. Tegen ADO waren we ook dramatisch
2 mei 2025 om 14:41

Beetje spijkers op laag water zoeken, dat was vorig seizoen.
Deze ploeg lijkt in de verste verte niet op die van vorig jaar en het is nog steeds het hoogste punten aantal ooit in de KKD wat niet 2e werd.

Wat die ploeg van vorig jaar had was een bepaalde onverzettelijkheid.
Het aantal wedstrijden waarin de laatste 5 minuten (Emmen thuis) gescoord werd en er bij een matige pot de boel dichtgetimmerd bleef is niet op 3 handen te tellen.
Ja het had moeite met scoren tegen ploegen die zichzelf ingroeven, maar je gaat altijd een paar uitglijders hebben.

Jong Utrecht vind ik altijd zo'n mooi gevalletje scorebordjournalistiek (is ie weer).
1-0 verliezen uit door de grootste ketser aller tijden van Bucker, waar je normaal met 0-2 of 0-3 van het veld stapt.
Thuis speel je met 0-0 gelijk omdat de penalty van Zauner onderkant lat van de lijn afdondert.

Zo dicht zitten geluk en verdriet bij elkaar als je je bedenkt dat je op doelsaldo niet promoveert.
Die ploeg kijk ik met weemoed naar terug, daar hoef ik niet lang over na te denken.
Die onverzettelijkheid heb ik dit jaar geen moment gezien.
vr 2 mei 2025 om 14:53 - 2 mei 2025 om 14:53 # 374347
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement