Roda7United
Dieter schreef:
Landgraaf045 schreef:
Ik proef hier alweer dat mensen meteen verwachtingen hebben als Penders trainer zou worden… Ik raad iedereen aan geen verwachtingen te hebben welke trainer ook komt eb welke spelers er ook komen. Als je bij... Lees het volledige bericht hier
2 mei 2025 om 08:40
Niet nodig. In september is wel duidelijk of de selectie competitief genoeg is, was het dit jaar ook, alleen deden sommigen er ‘wat’ langer over om tot dat inzicht te komen. Ik heb overigens weinig hoop zonder transferinkomsten en extra investeringen, en een TD die geen ijzer met handen kan breken.
2 mei 2025 om 08:48

Ja hoor, alsof men zoiets van tevoren kan zeggen. De 90% van de spelers die komen heeft men hier nog nooit een wedstrijd zien spelen.
Vóór het seizoen 23/24 zeiden er ook genoeg, zoals kenner peppie , dat het helemaal niks zou worden.

Daarnaast zijn er nog zoveel factoren die een rol spelen buiten kwaliteit van de spelers. Blessures, klikt het? Vullen spelers elkaar aan? Start je goed en doe je meteen veel vertrouwen op of verlies je de eerste paar wedstrijden?
vr 2 mei 2025 om 08:57 - 2 mei 2025 om 08:57 # 374289
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement