Roda7United
Sjunsteopderwelt schreef:
Rjckoen schreef:
De Limburger meldt ook dat Penders een belangrijke kandidaat is: https://www.limburger.nl/sport/voetbal/rob-penders-belangrijkste-kandidaat-om-hoofdcoach-van-roda-jc-te-worden/63567381.html
30 april 2025 om 15:19
westje12 toch niet zo raar dan he? Vraag me af wat Hofland ging doen, misschien nieuwe vloer halen bij Hornbach..
30 april 2025 om 15:31

Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Je rijdt op de snelweg, je schuift naar de linkerbaan om iemand in te halen, tijdens het inhalen kijk je nog even over je rechterschouder naar degene die je inhaalt (doe ik zelf nooit) en je ziet dan of all people Rob Penders in de auto zitten?

Misschien iets meer info geven. ‘Ik heb Penders gespot op de snelweg naar Heerlen’ klinkt nogal ongeloofwaardig. Of sta je ergens met een verrekijker op een brug om toekomstige aanwinsten te spotten?
wo 30 april 2025 om 15:47 - 30 april 2025 om 15:47 # 374129
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement