Westje12 schreef:FCKip schreef:Als je op mij doelt, je bent harstikke welkom om me te ontmoeten op de locatie van me naam in het stadion! Ik bezoek iedere thuiswedstrijd, niet vooroordelen over zn dingen.StefanRaets schreef:Het zijn er in werkelijkheid maar een handje vol, met 26 pseudoniemen. Waardoor het lijkt alsof er alleen volslagen idioten naar Roda kijken. Net als die wat laatst riep dat we met witte zakdoekjes... Lees het volledige bericht hier
[quote]374047[/quote] Dan heb ik een nieuwsflash voor je: de volgende trainer gaat ook voor hondenlul uitgemaakt worden als (lees: wanneer) we er 3 op rij verliezen. En winnen we er 3 op rij hebben we geluk gehad. Welkom bij het leven van een Roda-supporter.29 april 2025 om 22:1229 april 2025 om 22:1629 april 2025 om 22:21
Hij roeptoetert weer eens als een kip zonder kop, kan het niet verdragen dat mensen die óók tweewekelijks in het stadion zitten kritiek hebben op zijn clubje (terwijl daar natuurlijk alle aanleiding voor is na zon seizoen). Om het voor zichzelf kloppend te maken doet die dan maar net alsof al die kritiek slechts van een enkeling met heel veel accounts afkomstig is, en alsof die enkeling niet in het stadion zit. Beetje sneu, niet te veel aandacht aan geven.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid