NoahP
TheBaser87 jammer, had graag die analyse willen weten. Dat alle 4 de clubs een stuk beter presteren, en tegelijk er meer eerste elftal spelers meedoen op wedstrijden na het weekend zou ik toch minimaal frappant noemen. Verder kan ik er ook niet direct iets over vinden, maar de variabelen zijn voor mij minder significant omdat het hier over gemiddeldes van 36 wedstrijden over 4 teams gaat, waarbij de invloed hiervan toch erg klein wordt.
Desalniettemin denk ik dat er zeker gekeken moet worden naar een andere invulling. Tuurlijk zijn de Van Bommels, Bakayokos, en dergelijke uitzonderingen. Toch kunnen deze uitzonderingen een groot verschil maken. Dat die ene wedstrijd van afgelopen weekend dit zou ontkrachten ben ik het niet mee eens, want dan zou dit de andere kant op hetzelfde moeten werken. Jong az - roda is wel degelijk bepaald door deze paar spelers. Bij alle 6 de doelpunten was een speler direct betrokken met goal of assist die dit seizoen meer wedstrijden voor het eerste heeft gespeeld dan jong az. Van Bommel alleen al bij 3, en die heeft slechts 1 wedstrijd in de kkd gespeeld. Ook dit is geen goede weergave over alle wedstrijden, maar net zo goed ontkracht die ene wedstrijd van jong psv ook niks.
di 29 april 2025 om 21:50 - 29 april 2025 om 21:50 # 374046
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement