FCKip
TheBaser87 schreef:
FCKip prima, ik zal geen grapjes meer proberen te maken. Blijkbaar leidt dat af van de onderbouwing, die jij nog altijd niet geeft. Een mening volhouden op basis van helemaal niets mag verder best hoor. Weet ik voortaan op wie ik niet meer hoef te reageren. En het is overigens geen Baviaan, maar meer een soort FCKip zonder kop. (oke nog een grapje dan)
29 april 2025 om 20:46

Ik heb vrij weinig grapjes van je gezien, of ze zijn heel slecht? Fijn dat ik een mening van je mag hebben! Ook dat geef ik aan, dat jij en ik een eigen mening mogen hebben. Je hebt overigens weinig onderbouwing, waar ik die wel geef met een oplossing.

Je gaat weinig het gesprek aan, behalve proberen verhalen te verdraaien en dus proberen mensen op de kast te jagen. Vast een van de zoveel accounts van DerMister…
di 29 april 2025 om 21:43 - 29 april 2025 om 21:43 # 374044
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement