StefanRaets
Dieter schreef:
Rodahatz schreef:
Fräser is een oud-speler van Roda die altijd welkom zou moeten zijn. Hij is wel de enige trainer die zo'n Ihattaren weer aan het voetballen heeft gekregen. Dat zegt wel iets over zijn persoonlijkheid. Maar... Lees het volledige bericht hier
29 april 2025 om 19:23
Ihattaren is inderdaad het ultieme bewijs van hoe capabel Fräser als trainer is. Elk beetje twijfel over zijn trainerscapaciteiten zou alleen daarom al overbodig moeten zijn. Hoeveel clubs die al versleten heeft en hoeveel... Lees het volledige bericht hier
29 april 2025 om 20:11

Dat Ihattaren-argument vind ik een beetje 'meh' als ik eerlijk ben.
Ik had echt gehoopt dat Ihattaren het op had gepakt en persoonlijk RKC veilig had gespeeld, maar hij is nu een seizoen verder en kan nog altijd nauwelijks 90 minuten een bijdrage leveren.
Hij is nog steeds zichtbaar te zwaar en behoudens 3 goals in de winter heeft 'ie niets weten bij te dragen aan het behoud van de ploeg in de Eredivisie.

Was nog een mooi PRO artikel over hoe het gebrek aan beweging van Ihattaren RKC volledig onder liet lopen.
Ik heb niks tegen Fraser in ieder geval, maar die gaat z'n materiaal net zo min boven zichzelf uit laten stijgen dan eerdere trainers hier gedaan hebben als Sibum of Streppel.
En die jagen we allebei met pek en veren naar buiten.
di 29 april 2025 om 20:23 - 29 april 2025 om 20:23 # 374032
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement