TheBaser87
FCKip PSV kan Weghorst niet opstellen, want die speelt bij Ajax. Wellicht ben je in de war met Bakayoko, maar die verloor gisteren ook gewoon van FC Eindhoven :)

Zijn de regels in alle landen hetzelfde dan? Ik begrijp werkelijk niet hoe je zo'n term als competitievervalsing kunt blijven roepen zonder eens naar de statistieken te kijken. Die laten namelijk objectief zien dat de resultaten van deze jong teams niet beter zijn als er meer spelers van de A-selectie meedoen. Op basis waarvan is het dan competitievervalsing? Wat is je onderbouwing?

Naar het aanpassen van de regels kan altijd worden gekeken, maar het valt toch iedereen op dat deze discussie alleen op laait als een jong team een paar A-selectiespelers opstelt? Dat is een mediadingetje voorafgaand aan zo'n wedstrijd en een makkelijk excuus achteraf voor een club die net van een jong team verloren heeft.

Dat komt ook maar enkele malen per seizoen voor, buiten dat handjevol wedstrijden verliezen veel clubs (en met name Roda) ook regelmatig van jong teams zonder A-selectie spelers in de opstelling.
di 29 april 2025 om 13:49 - 29 april 2025 om 13:49 # 374015
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement