Cheick18
Zojuist het interview met Sibum gezien, opmerkelijk hoe hij soms wedstrijden totaal anders ziet dan de gemiddelde neutrale toeschouwer. ‘Roda voetbalt makkelijker dan ado’.. Tsja, tikkies terug en breed waren we gisteren geweldig in ja. Ik heb nauwelijks een fatsoenlijke aanval gezien en het ontbreekt juist aan ontzettend veel voetbal. Alleen Breij heeft echt voetballend vermogen, de rest moet het van hard werken hebben. ‘Ado laat tot de 1-0 helemaal niks zien’, wederom gewoon volledige onzin, ado had 2 prima kansjes (schot net naast en bal voor de corner waar de aanvaller van ado net niet de intikker maakt), en 1 honderd procent uitgespeelde kans die Treichel goed pakt…

Al bij al, als je zo de wedstrijden analyseert, snap ik dat je blijft aanhouden aan iets wat niet werkt. We zien al wekenlang Baeten als een kip zonder kop aan de zijkant rennen, en Cukur blijft maar de voorkeur krijgen boven Bangura ondanks zijn abominabel slecht rendement. Spierings loopt al weken lang achter alles aan op het middenveld, en Sedjiu mag wederom beginnen en liefst 70 minuten blijven staan terwijl hij keer op keer zijn directe tegenstander niet voorbij kwam. Ik vind het getuigen van weinig inzicht allemaal, en vooral koppigheid. Nee, Bassie, veel succes in Almelo, hopelijk maak je daar betere keuzes.
vr 25 april 2025 om 14:40 - 25 april 2025 om 14:40 # 373804
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement