TheBaser87
Onbegrijpelijk dat sommige mensen Bangura willen lozen. Los van of Roda überhaupt het budget heeft om bovenin mee te doen, welke speler gaan wij aantrekken die een garantie geeft voor meer doelpunten? Ik moet er niet aan denken dat we nog iemand aantrekken die niet blijkt te kunnen scoren en volgend jaar met 2 nutteloze spitsen opgescheept zitten.

En welke speler in de KKD heeft geen tekortkomingen? Laat die jongen hoe dan ook blijven, hij heeft die kans verdiend. Als hij de concurrentiestrijd verliest dan weten we pas zeker dat we een betere in de gelederen hebben en kan hij altijd nog wat forceren als invaller als het nodig is.

Nu nog een trainer die een eerlijke concurrentiestrijd mogelijk maakt en een spits afrekent op doelpunten in plaats van... tja, waar wordt Cükür eigenlijk op afgerekend?
vr 25 april 2025 om 10:36 - 25 april 2025 om 10:36 # 373766
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement