045J
Johnn schreef:
Dan lees je een interview. Moeten een kleinere selectie. Aanvallend voetbal, later spelers halen. Energieke trainer halen etc etc. Dat verhaal krijgen we al 10 jaar te horen. Probeer nu eens wat minder te spreken... Lees het volledige bericht hier
24 april 2025 om 12:49

Heb het artikel gelezen. Wat mij dan weer opvalt is dat Servais aangeeft met hetzelfde budget als vorig seizoen moet te gaan handelen. Hier zakt mij de moed toch echt van in de schoenen. Wat is er afgelopen jaar, ondanks de resultaten, gedaan om dat budget hoger te krijgen. Hoe wil je als club groeien als het budget constant hetzelfde blijft? En waarom zeggen Peters en Servais nu weer verschillende dingen. Ik volg er helemaal niks meer van en verwacht weer een matig seizoen zo.
do 24 april 2025 om 13:02 - 24 april 2025 om 13:02 # 373472
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement