StefanRaets
Dieter schreef:
verweg schreef:
Jeweun schreef:
[quote]373416[/quote] Ongeveer 90% van succesvolle aanvallers bij Roda, hadden in het verleden waardeloze statistieken.
23 april 2025 om 12:37
90% is wat overdreven, maar klopt in de laatste 15 jaar. Junker, Engels, Malki, Vente en Hennie Meijer hadden allemaal beroerde statistiken (de meesten ook weer na hun Roda tijd) Dat we nu een... Lees het volledige bericht hier
23 april 2025 om 12:54
Sergio en Cristiano deden het bij NAC ook al uitstekend. Verder zijn spelers als Cükür, Schwirten en Griffith geen ‘in potentie best goede spelers’. Die laatste bv had ik ook al met regelmaat bij Fortuna en AZ zien spelen, en was daar hetzelfde vlieggewicht als wat die nu is. Kan totaal niet het verschil maken, gewoonweg onzichtbaar, geen idee op basis waarvan die nu precies gescout is (misschien vanwege zijn opleiding bij AZ?)..?
23 april 2025 om 13:06

Ik "denk" dat ze Griffith gewoon gescout hebben op wat goede cijfertjes bij Jong AZ in de KKD. Komt er vervolgens in de Eredivisie niet uit en denken dan: 5G 8A met 21 in de KKD? Die moet kunnen ballen op een niveautje lager. Da's natuurlijk totaal geen scouting, maar ik denk dat ik niet ver van de waarheid zit.
Gaan ze er alleen aan voorbij dat die knulletjes bij AZ allemaal 10+ jaar samenspelen met hetzelfde spelsysteem en totaal op elkaar ingespeeld zijn.
Trek zo'n jongen uit het spel wat 'ie al 10 jaar kent en er blijft niet veel over.

Cukur, Schwirten? Tja ik weet het niet. Ik heb ze zeker niet zien voetballen van te voren dat is 1 ding wat zeker is.
Bij Cukur kan ik me er (met heel veel fantasie) nog iets bij voorstellen dat ze denken (hopen) dat die knul in een matige KKD alles aan gort schiet.
Vente bij RKC was ook niet om aan te gluren en eerlijkheidshalve was ik na een half seizoen Vente ook wel klaar met hem.
Zit er ook wel eens naast.

Van Schwirten heb ik nog geen bal gezien die mij kan overtuigen of het een voetballer of een korfballer is, dat is kansloos.
wo 23 april 2025 om 15:50 - 23 april 2025 om 15:50 # 373425
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement