Hutch
Alli schreef:
RodaWeert Ik verwacht niet dat Treichel vertrekt. Hij is dit seizoen vier maanden geblesseerd geweest, wat clubs waarschijnlijk terughoudend maakt—zeker bij een keeper. Daarnaast krijgt hij volgend seizoen waarschijnlijk de kans om met keeper X... Lees het volledige bericht hier
23 april 2025 om 03:04

Goed verhaal dat ook wel dicht bij de waarheid komt denk ik.

Als men Kongolo zou willen behouden snap ik dat wel. Hij heeft een heel matig seizoen achter de rug, maar je blijft toch het gevoel bij hem houden dat er veel meer in moet zitten.
Maar als ze 'm laten gaan of hij zelf weg wil snap ik dat ook. Nog een seizoen in deze competitie is een hoop ballen op kunstgras en dat lijkt toch een beetje de oorzaak van alle fysieke klachten.

Cukur kan voetballen, maar had een onmogelijke rol in dit elftal. De onvergelijktheid die hij de laatste weken uitstraalt is zwaar irritant, maar ik snap het wel, want dit is vechten tegen de bierkaai. Mijn hoop is dat hij het in een elftal dat gemakkelijker en vaker in de zestien komt toch nog gaat laten zien, maar misschien is hij niet de gedroomde diepe spits. Of past een 4-4-2 beter.
Probleem bij hem is echt zijn gebrek aan explosiviteit - dat zit 'm wel in de weg. Bij Wiljan Pluim zag je dat vroeger ook een beetje. Jammer, want ik vind het op zich wel een mooie speler.

Bangura zou ik echt altijd erbij houden. Alle tekortkomingen die aangekaart worden kloppen, maar ze lijken voor hem niet relevant. Hij maakt goals uit halve kansen en mikt altijd hard en zuiver tussen de palen. Dan heb je als spits echt al een hele hoop. En daar krijg je in zijn geval dan de enorme cultfactor ook nog eens gratis bij. Geef die jongen gewoon een contract.

wo 23 april 2025 om 07:08 - 23 april 2025 om 07:08 # 373395
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement