Dieter schreef:viro schreef:Nee. En nu dan? Mogen alleen degenen die naar de supportersavond geweest zijn nog hun licht op Roda laten schijnen? Dan zal het een drukke bedoening worden hier.. Net zo’n dooddoener als ‘heb je geld om het te veranderen?’.
Dieter Ik neem aan dat je jouw kennis, visie en zorgen hebt gedeeld met Roda op de supportersavond. Vraag me af wat de reactie was vanuit Roda. Had die vraag al eens gesteld maar mischien heb je hem niet gelezen.21 april 2025 om 17:2621 april 2025 om 19:18
Nee, dat is nou precies het hele ding. Het hele jaar alles op een forum zinloos volkalken en iedereen binnen de club voor alles en nog wat uitmaken. Maar als dan een mogelijkheid zich voordoet om je zegje te doen op een manier dat het bij de juiste personen terechtkomt dan durft men niet te verschijnen. Laf. Het was weer erg gemoedelijk op de supportersavond dus van die anonieme blaaskaken waren er weer bar weinig (lees: geen) aanwezig.
Net zoals velen die de funders verwijten niks extra’s te investeren en zelf nemen ze niet eens een seizoenkaart. Vind ik ook altijd een leuke. Hoe durf je, echt.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid