Roda7United
Ach ja, het gras bij de buren is altijd groener hier. Hier lees je ook dat er in Arnhem 20.000 man zaten zaterdag. Terwijl de capaciteit 21.000 is en het halve stadion leeg zat hahaha. Bovenste helft lange zijde was compleet afgeschermd met doeken, net zoals de buitenste vakken op de VIP-tribune. Best storend dat verhalen van concurrerende clubs altijd aangedikt worden de positieve kant op, en bij onze eigen club juist net precies andersom. Bij mij betekent het woord ‘supporter’ iets anders.

Maar goed. Donderdag kunnen we weer 6 pagina’s lang dezelfde prikkers gaan lezen die we al wekelijks moeten lezen sinds enkele maanden 😅. Blijkbaar verwacht toch iedereen de volgende wedstrijd weer spetterend voetbal, aangezien iedereen wederom de hele week hun frustratie eruit moet gooien. Accepteer het nou gewoon en hopen op beter volgend seizoen.
ma 21 april 2025 om 12:38 - 21 april 2025 om 12:38 # 373260
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement