Rodafan
ze kunnen beter dat hele Schrott eruit donderen, met de scouting erbij want die hebben dat Schrott in huis gehaald. Zit totaal geen samenhang in, los zand met een hoop egotjes. Hoe jaag je supporters het stadion uit, denk dat Sibum het zelf ook niet meer weet maar die zit al met zijn hoofd in Almelo. En de huurlingen geloven het ook wel en degene waar contract niet van verlengd is geloven het ook wel. Vorig jaar was meer geluk dan wijsheid, nee tuurlijk niet toen had je 3 goede spelers die en de verdediging stuurden, die de aanval impulsen gaven. Wat ervoor terug gekomen is kan niet eens met de amateurs mee hobbelen qua motivatie dan.Het is gewoon een belediging voor iedere supporter. Vroeger op Kaalheide had je echt niet betere spelers, maar het was wel een team dat voor elkaar door het vuur ging. Tegenwoordig zijn die voetballertjes alleen maar op geld uit en bezig met hun status en ego ipv eens voor elkaar te strijden. Ben benieuwd welke trainer hier volgend jaar een team van kan smeden. Je kunt beter deal maken met City en daar het schrott van huren, die zijn tig keer beter dan wat er nu op veld staat.
za 19 april 2025 om 18:42 - 19 april 2025 om 18:42 # 373091
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement