Hutch

Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/vhosts/wijzijnrodajc.nl/httpdocs/forum/view/thread/view_reply.php on line 312
Lodi schreef:
@DERHERJOD Ja bijdehandje, vMierlo heeft ze vastgelegd. Wat jij wil🤣
19 april 2025 om 18:13

Van Mierlo had inbreng EN vetorecht bij de samenstelling van deze selectie. Hoe luxe wil je het hebben.

Overigens is het probleem niet wat er is gehaald, maar vooral wat niet. Dit elftal heeft vanaf dag één geworsteld met een schrikbarend gebrek aan creativiteit op het middenveld. Als je zag wat daar vorig jaar rondliep is er geen jas uitgedaan maar een hele garderobe. Niemand die een tegenstander kan uitspelen, alles altijd breed of terug. We hebben amper fatsoenlijke aanvallen gezien - ieder elftal beschikte over meer voetbalvermogen dan wij. Zo'n Vitesse vandaag ook. Opbouwend/aanvallend gewoon beter. En dat is de nummer laatst, die overwegend in de eigen hut verliest. Onthutsend.

za 19 april 2025 om 18:21 - 19 april 2025 om 18:21 # 373056
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement