FCTrade
Herman schreef:
Cas520 schreef:
Rodaforlife045 schreef:
Roda is bezig met 2 spelers van Aachen om die aan het begin van het seizoen vast te leggen!
18 april 2025 om 20:54
Anton Heinz. Mag gratis vertrekken deze zomer.
18 april 2025 om 21:36
Niet, dat FCTrade nog een SK van Roda gaat kopen, hahaha
18 april 2025 om 22:08

Bij Roda zijn ze wakker geworden. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Aken kan 2 elftallen opstellen en zal gaan doorselecteren. Slim van Roda om daar eens goed te kijken.

Trouwens ik zie het al helemaal voor mij: not… Tweede ronde gesprek met oa Sef en Kevin. Dat die Kevin met zijn waslijst aan eisen enzo komt en Sef zo heel droog zegt: met welke club heb jij de beker gewonnen Kevin? Kevin ik bedoel als trainer! (Sef:) Nextttttt 😂

PS: Ik wil je wel komen helpen als nieuwe stadionspeaker bij Roda. Het uitspreken van al die Duitse namen is misschien lastig voor je. En dan kun je nog wat ins en outs vertellen met mijn hulp. Kijk we maken er wel een showtje van dan he. (Doen ze bij andere clubs ook he)
za 19 april 2025 om 00:06 - 19 april 2025 om 00:06 # 372728
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement