StefanRaets
Dieter schreef:
StefanRaets Heb me er ook al even over zitten buigen. In het geval dat wij alles winnen (wat op zichzelf idd al onrealistisch is) en Telstar - Emmen eindigt in een gelijkspel, zouden 2 gelijke spelen in de overige 3 wedstrijden van Emmen ook al moeten volstaan, en mogen ze die 3e wedstrijd dus nog winnen. En om nog over Telstar heen te gaan volstaat dan ‘slechts’ 1 nederlaag in hun andere 3 wedstrijden.
17 april 2025 om 17:34

Het is natuurlijk rekenen om te rekenen, want we gaan er never never nooit 4 achter elkaar winnen.
We hebben dit seizoen geen 3x achter elkaar gewonnen en in het zwaarste deel van het schema win je er dan 5 (incl. Emmen thuis) achter elkaar.

Zo vroeg komt Sinterklaas niet.
Emmen en Telstar zijn ook nog eens heel degelijk in vorm.
Emmen had voor de pot tegen Roda 5x achter elkaar gewonnen en Telstar heeft de laatste 4 potten niet verloren.
Dan moeten ze echt in elkaar storten.
do 17 april 2025 om 17:40 - 17 april 2025 om 17:40 # 372605
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement