NoahP
Grappige is wel dat geen van de trainers die genoemd worden ooit bij een club een hoger puntengemiddelde heeft gehaald dan Sibum in 2 seizoenen bij roda. Penders iets hoger maar vrijwel gelijk bij FCE, 1,64 tov 1,62 gemiddeld per wedstrijd, maar Linssen, van Dinteren en de rest hebben zelfs met alle jeugdclubs meegerekend nooit zo goed gepresteerd als Sibum deze 2 jaar. Van Dinteren zelfs nog nooit zo "goed" als Sibum dit seizoen. Wil natuurlijk niks zeggen en ik denk ook dat het goed kan zijn dat er een nieuwe trainer komt die wat nieuws brengt. Wel wordt het gelijk duidelijk dat je dus niet alleen spelers haalt die moeten overpresteren, maar ook een trainer moet gaan halen die moet overpresteren. Vorig seizoen had sibum 1,97 punten gemiddeld per wedstrijd en zijn we niet gepromoveerd, dus de nieuwe trainer moet gelijk verreweg zijn beste seizoen ooit gaan draaien, anders is hij zo weer afgeschreven. Desalniettemin vind ik het geroddel over nieuwe spelers en trainers toch een stuk leuker dan de negativiteit die er terecht is over het spel en de resultaten dit seizoen. ijdele hoop voor de toekomst is toch beter dan de realiteit dit seizoen.
wo 16 april 2025 om 19:46 - 16 april 2025 om 19:46 # 372561
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement