Arrows
Helaas is het voor Tiago Cukur duidelijk waar het dit seizoen bij hem heeft gelegen en dat is duidelijk dat hij voorin alles zelf moest doen. Kijk de aanval van dit seizoen met Sejdiu, Leijten, Schwirten, Vansca, Baeten. Ik ben ervan overtuigd als je nog grotendeels de aanval van vorig jaar had gehad met van der Heide, Daneels, Ould-Chick, Ouaissa en deels Pena Zauner om een een paar voorbeelden te noemen. Dan had het dit seizoen voor hem heel anders uitgezien, want dan had hij kwalitatief goede spelers om zich heen gehad, spelers die hij dit seizoen absoluut niet om zich heen heeft. Hierdoor moet Cukur altijd voor zichzelf alles creëren en ik zie absoluut wel een balvaste speler in hem die ook een actie kan maken. Maar als je dan zo een brandhout om je heen hebt staan, dan kun je nauwelijks wat forceren.

Met een grotendeels dezelfde voorhoede als vorig seizoen, dan had Cukur er zeker weten ook dit seizoen minimaal ingeschoten, kijk maar naar een Sejk vorig seizoen in de 2e seizoenshelft hij ze vaak panklaar voor zijn voeten kreeg om binnen te leggen. De kansen die Cukur grotendeels creëert, moet hij het overgrote deel zelf tot stand brengen en daar zit wat mij betreft het grote verschil.
wo 16 april 2025 om 14:22 - 16 april 2025 om 14:22 # 372532
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement