IgnaceOffermansUdonThani
Bron : Algemeen Dagblad 16 februari 2013

"Sanharib Malki heeft zaterdag bij Roda JC een klein beetje geschiedenis geschreven.
De Syrische spits kwam in de thuiswedstrijd tegen AZ opnieuw in de eerste minuut tot scoren (1-0). Het was alweer de derde keer binnen een maand dat hij in de openingsminuut van een duel op eigen veld trefzeker was."

De enige in de huidige selektie die dit ook kan is Bangura,
want niemand jaagt zo fel als hij.
Dat hij uit Bleyerheide komt, werkt schijnbaar in zijn nadeel bij "Hollandse" trainers.
Als pinchhitter zou hij wekelijks minimaal in de 75ste minuut zijn opwachting moeten maken en ongeacht de stand.
En hoe maakte Gerd Muller zijn vele doelpuntjes ?

Zou afscheid nemen of proberen afscheid te nemen van deze 11 in alfabetische volgorde :
Baeten, Bucker, Cukur, El Maach, Griffith, Kongolo, Leyten, Schwirten, Sejdiu, Vancsa, Veendorp.

Aankopen of het huidige kontrakt openbreken en opwaarderen of als basisspeler behouden of als speler voor de breedte, zou ik kiezen voor de volgende 14 in alfabetische volgorde :
Bangura, Beerten, Brey, Dzepar, Jansen, Koglin, Kother, Kruiver, Muller, Razak, Roseler, Seedorf, Steins, Treichel.

Misschien Cukur naar Willem II en Razak naar Roda JC ?

Edwin Linssen zou mijn nieuwe trainer kunnen zijn.
Vlak Maurice Verberne ook niet weg.
Maar geen Maduro of Hofland.
wo 16 april 2025 om 06:25 - 16 april 2025 om 06:25 # 372497
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement