peppie
Hutch dat is die bejaarde betweter uit de randstad die werkelijk iedere prikker duizend keer herhaald om zijn gelijk te halen. Die jaloers is op mensen die naar het pls kunnen terwijl deze professor te lui is om naar het zuiden af te reizen want deze lul blijkt gewoon in de randstad te wonen. Zonder enige kennis van zaken iedere dag oreren hoe de wereld in elkaar zit. Heeft zelf niet door dat die niet alleen lijfelijk ver weg hier vandaan is maar ook geen enkel idee wat hier allemaal speelt. Ook weet hij niet dat hij onder de roda supporters bekend staat als hutch die mongool van het prikbord. Nou bij deze Hutch je wordt uitgelachen jongen. Vertel nog eens het verhaal over cukur en aanvoer. Of het verhaal van Bouchouari.....
di 15 april 2025 om 22:46 - 15 april 2025 om 22:46 # 372489
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement