Dieter
peppie schreef:
DnWinkbuul schreef:
Die minachting jegens Saydou. Neem dan ook nooit meer de naam van een clubicoon uit de regio, zoals Ger Sensen, in je mond als je zo over je eigen regio (jeugdige) spelers praat. Blijf dan in hemelsnaam weg.
15 april 2025 om 17:19
Wat klets je nou. Ik vind Seydou een hele sympathieke gast. Maar een waardeloze voetballer. Dat staat los van elkaar. En als je vindt dat die wel goed kan voetballen dan adviseer ik je eens om een bril aan te schaffen. Clubicoon? hahaha. Yeah right.
15 april 2025 om 17:23

Waarom moet die goed kunnen voetballen peppie? Scoren moet die! Drukzetten, duels aangaan, loopacties maken, de diepte ingaan, luchtduels winnen, oorlog maken in de 16, met andere woorden de boel opjagen en op stelten zetten. Dát kan die goed, en dié kwaliteiten wil ik zien bij een Roda-spits, zéker in de laatste 20-30 minuten (en niet alleen in de laatste 5 minuten). Alsof Malki zo’n fantastische voetballer was.. en zo kan ik dr nog wel een paar noemen. ‘Goed voetballen’ doen ze maar bij Ajax, bij Roda interesseert me dat geen biet. Zo’n Schmidt had ik ook helemaal niks mee. Mooie techniek had die ja, maar uiteindelijk was het vlees noch vis, en had die een veel te laag rendement voor een aanvaller, laat staan voor een spits. Cukur zelfde verhaal. Heb je wat, met je goeie voetbal.

Dus al gebruik je em alleen als stormram/pinchhitter, dan nog kan die het verschil maken qua punten, en dús voor promotie zorgen als je verder een fatsoenlijk elftal hebt dat dr net zo voor gaat.
di 15 april 2025 om 17:40 - 15 april 2025 om 17:40 # 372467
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement