DnWinkbuul schreef:peppie schreef:Nee, wat ik bedoel is, lul dan ook nooit meer over bijvoorbeeld Ger, als je niet eens het fatsoen hebt normaal over een regio kerel te kunnen praten. Saydou heeft alweer laten zien met kop en schouders, en zijn "Henk Veerman" techniek, boven de andere spitsen uit te steken. Ik snap dat je dat niet kunt verkroppen omdat we nog 2 jaar aan die andere vastzitten. Ik heb met je te doen pep.DnWinkbuul schreef:Wat klets je nou. Ik vind Seydou een hele sympathieke gast. Maar een waardeloze voetballer. Dat staat los van elkaar. En als je vindt dat die wel goed kan voetballen dan adviseer ik je eens om een bril aan te schaffen. Clubicoon? hahaha. Yeah right.
Die minachting jegens Saydou. Neem dan ook nooit meer de naam van een clubicoon uit de regio, zoals Ger Sensen, in je mond als je zo over je eigen regio (jeugdige) spelers praat. Blijf dan in hemelsnaam weg.15 april 2025 om 17:1915 april 2025 om 17:2315 april 2025 om 17:25
Winkie, je vergelijkt nu een van de grootste spelers die de afgelopen 30 jaar het shirt van Roda heeft mogen dragen met een jeugdspeler uit de regio die z'n plek in de selectie nog moet zien te veroveren op een veel lager niveau.
We hebben onze locals de afgelopen decennia veelal verwaarloosd en toen we er iets mee probeerden te doen, gaven we ze functies zonder handvaten. De teammanager, etc.
Wat we zouden moeten doen zijn die namen tijdens en vlak na hun carriere ook ondersteunen in het stukje Leren & Ontwikkelen.
Ik zou maar wat graag willen dat we een Ger Senden, of Trost, of wat mij part Hupperts straks op die plekken in de directie en organisatie hebben zitten, maar dan moeten we ze wel ook opleiden om die functies uit te kunnen voeren.
Je kunt ze niet zomaar een bal en pylonnen, of een maatpak in de handen duwen en verwachten dat ze Roda vooruit gaan helpen.
Dat moet ook vanuit Roda komen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid