Kaalheideroosje
SheldonCooper schreef:
Vrijdagavond schreef:
Je zult maar een jongen van bleijerheide zijn, niet voor de eerste keer de overwinning hebben binnengehaald in de enkele minuten die je krijgt en hier even meelezen. De enige speler die constant weet te scoren staat hier onder groter vuur dan degenen die het hele jaar niets presteren. Tja.
15 april 2025 om 16:31
dat hij een bepaalde energie heeft ontken ik niet, maar dat wil niet zeggen dat hij kan voetballen. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je een ander beroep kiezen dan “prof”voetballer. Kritiek zal er altijd zijn in dit vak, ook al heet je Messi of Ronaldo. Daarnaast worden hier te pas en te onpas spelers afgebrand, die ook meelezen. Wat maakt Bangura daarin anders?
15 april 2025 om 17:02

Erg simpel gesteld

Bangura heeft 1 heel belangrijke kwaliteit die weinig spelers op dit niveau hebben.
Hij kan een wedstrijd die helemaal op slot zit in ons voordeel kantelen. Er ontstaat in ieder geval enorme onrust bij een tegenstander.

Dit heeft hij dit seizoen en vorig seizoen regelmatig bewezen.

Dat een hype noemen is een belachelijke minachting van de prestaties van Saydou.

Cukur, die volgens sommige o zo goed kan voetballen, heeft een rendement van 0,0. Als je een lange verdediger als Koglin in de spits zet, maakt hij waarschijnlijk meer doelpunten.
di 15 april 2025 om 17:07 - 15 april 2025 om 17:07 # 372455
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement