SheldonCooper schreef:
Blijf me verbazen dat Bangura hier tot halfgod wordt verheven. De meesten hier willen promoveren, toch? Dan heb ik nieuws voor jullie, Bangura kan niet, en ik herhaal niet voetballen punt. Kom niet met statistieken... Lees het volledige bericht hier15 april 2025 om 14:54
Geen halfgod, maar verdient de laatste wedstrijden van dit seizoen toch zeker wel een echte kans. En dan moet je hem niet in de positie laten komen waar hij moet voetballen, wel waar hij moet sleuren, duels aangaan en in scoringspositie komt. Voetballen betekend ook goals maken, diepgang in je spel creƫren en kansen krijgen. Cukur kan wellicht beter combineren maar die eerste 2 in ieder geval niet, verder is Cukur duidelijk je spits met "basisspeler salaris" dus zal er hooguit 1 andere spits komen die een normaal salaris kan krijgen. Dan zou ik toch graag Bangura er nog bij hebben als optie die op 22 jarige leeftijd 6 doelpunten in minder dan 6 volledige wedstrijden. Ja ik zou ook liever Veerman en Muhren erbij hebben volgend seizoen, maar dat gaat niet gebeuren.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid